sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

It is better to be hated for what you are than loved for what you are not.

Huoh, kun sanat ei riitä kuvaamaan miltä tuntuu, kun sä et tiedä mitä sun pitäis tehdä, ja pelkäät vaan pahinta.


Uncle: TYRU
Me: its taaaru 
Uncle: well i like tyru better, she needs to quit talking with that fucked up accent. Speak normal! (suoraan mun siskon facebook tilasta)- tän kanssa mä elän


Totta kai mä olen erilainen, mä olen kotoisin toiselta puolelta merta, mä en puhu englantia äidinkielenäni; osaatko sä puhua toista kieltä kun englantia, epäilen vahvasti, mä en oo tottunut tekemään samoja asioita kuin te; mutta mä yritän parhaani sopeutua joukkoon, mä en oo idiootti; vaan ymmärrän että muilla ihmisillä on tunteet, enkä tahallani sattuttais ikinä ketään; en sanoilla tai teoilla. And at least I know how to say your name, and you don't even have clue how you write my name! BANG
Se, kun sä yrität parhaas, mutta mikään ei riitä. Se, kun sä yrität olla vahva, mutta susta tuntuu vaan, että jatkat putoamista. Se, kun sä haluaisit vain huutaa ja raivota, mutta puret hammasta pitääksesi suusi kiinni. Se, kun sä et voi olla omaitsesi, koska ajattelet liikaa muiden ihmisten tunteita. Välillä tuntuu, että ehkä mä sittenkin olen hyvä ihminen edes vähän parempi kuin jotkut toiset. Ei kukaan meistä ole täydellinen, mutta ainakin mä yritän tehdä parhaani tavoittaakseni jotain parempaa. Mä en yritä saavuttaa sitä parempaa, painamalla muita ihmisiä maan rakoon.

Mä olen onnellinen, että mulla on ihmisiä joille puhua, jotka kuuntelee mua, ja saa mut hymyilemään, vaan sanomalla yhden sanan. Mä olen onnellinen, että maailmassa on erilaisuutta, koska se on rikkautta. Mä en pelkää ihmisä, jotka ovat erilaisia kuin minä, koska erilaiset ihmiset korjaavat toistensa puuttuvia paloja. 

Minä olen minä, ja minä en aio muutta itseäni, vain sen takia, että en ole täydellinen sinulle. Koska on olemassa satoja ihmisiä kenelle minä olen TÄYDELLINEN !

Tällassia tunteita tältä erään.

rakkaudella

TYRU

403011_282803591784580_100001648234512_796237_365114213_n_large
that princess...

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti