maanantai 26. syyskuuta 2011

Stop your wondering take a stand, There's more to life than just to live

'When it falls apart
              And your feeling lost              All your hope is gone              Don't forget to hold on'

Kolme viikkoa takana, MITÄ! 

Viime viikon perjantaina olin mun elämäni ensimmäisessä Amerikkalaisessa jalkapallo pelissä, oli tosi hauskaa vaikka peliä ei niinkään tullu seurattua. Yllättäen silloinki oli vähän flunssa päällä (Y) Mutta minkä takia Suomessa ei järjestetä mitään tollasta? Oli tosi hauskaa että melkee koko koulu oli siellä ja se fiilis ja kaikki, se oli vaa jotenki hienoo. 



Näin tänään mun aluevalvojaa, ja juteltii vähän kaikesta, erityisesti tästä mun perhe-elämästä ja miten mulla on lähteny täällä rullamaan. Koska vieläkään ei tunnu siltä, että täällä sujuis hyvin ja oon ollu tosi useesti kipeenä! Kyynelten ja hamapaitten puremisen jälkeen päätettiin että katon vielä vähän aikaa miten lähtee sujumaan ja käyn allergia testeissä, tosiaan kun näillähän on näitä eläimiä mitä meillä ei kotona Suomessa ole. Ja se mun aluevalvoja sano, että sillä on ollu tosi monia vaihtareita kenestä on tuntunu aluks siltä että ei vaan suju perheen kanssa, mutta sitte ku ne on aina välillä päässy juttelee kasvotuste sen kanssa nii on helpottanu ja loppu peleissä on tykänny perheestään tosi paljon, ja voittanu tavallaan ittensä, että ei oo luovuttanu ja vaihtanu paikkaa. Toivotaan, että tää lähtee tästä etenemään johonki suuntaan !

Mutta sitte jotain ilosempaa:P Mulla on tosiaan huomenna elämäni ensimmäinen kampaaja aika, jossain muualla ku äitin hoivissa. Ajattelin vihdoinki saada tätä sekamelskaa vähän selkeemmän väriseks ja pois tästä kellertävästä sävystä. 









Kattoo huomenna millassen pään kanssa sieltä tullaan pois ! :P
Nyt on pakko mennä nukkumaan, huomenna kouluun.










<3.lla Taru
P.S. EI vieläkään homecoming mekkoo- 2 viikkoa aikaa !
P.P.S alle 260 päivää KOTIIN!<3 ;PP


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti